Monday, April 19, 2010

susah ke nak terima kenyataan

semalam on the way nak datang ipoh. Aku dapat call dari kawan lama lah..
merangkap kawan baik aku...heheheh.Biasa lah sekarang masing2 sibuk so berhubung bila
ada cerita menarik je lah.kawan aku nie cerita da lah beberapa hari yang lepas pakwe lame die nie call balik.tak tau lah sebab pe die cari kawan aku nie balik.Yang kawan aku nie lak dah kawen so paham2 je lah kan..sore dah kawen sore lak single lg kot, mane boleh nak jadi mcm dulu dah.Tapi yang lelaki nie macam susah lak terima yang bekas awek die nie dh kawen..ape tak nye siap minta kawan aku nie mms gambar kwen...ish2....gak nye ssh nak terima hakikah yang ore yang pernah die sayang dah di ambik ore laen kot...ape2 pon aku doa agak si lelaki nie kan dapat cinta yg laen,kerana die berhad untuk bahagia...:)

No comments:

Post a Comment