Saturday, September 25, 2010

kecewa..:(


Hanset ni ada kala bila makin canggih makin banyak songeh lah die.K770i baru beli tak sampai setahun itu pun atas belas ihsan orang yang memang baik hati campur bosan bila dengar aku asyik membebel bila hanfon lama asyik buat maslah je.Namun sejak 2 bulan lepas kamera on off secara outomatik di tambah pula memory card bermasalah bila gambar2 semua tak boleh nak di transfer ke laptop.Jadi nya tadi aku ke kedai tempat beli hanfon tersebut semula.yang kamera boleh lah di baiki tapi yang aku kecewa bila memory card langsung tak dapat di selamatkan lagi.Semua gambar raya 2010 dengan gambar kenduri kahwin akak aku selamat lah di buang begitu saja.Kecewa yang amat sangat bila satu pun tak ada gambar hari raya.Masa ini kalau boleh nak je aku pakai hanfon biasa je.Tak da lah sakit hati + kecewa.

p/s..kat atas ni adalah contoh hanfon yang aku pakai sekarang.Di ambil dari cik google ye.

No comments:

Post a Comment