Sunday, March 13, 2011

uLu yAm wiTh mY fAmiLy

First plan nye nak g port dickson untuk mandi manda..tapi di sebab kan da beberape masalah..Ulu yam menjadi tempat tuju nye..kol 10 gerak ker ulu yam berbekal kan ayam bbq dan menu2 lain yang di sediakan oleh madam senah..hehhehe..mak tersayng aku lah tue..pi dgn tiga buah kete..bunyi cam ramai jer kan..tpi sebenarnye skt jer..tempat nye ok lah yang penting air nye sejuk dan jernih lagi..memang enjoy lah tp yg x best skt sebab akak aku yang first x dapat follow sbb die keje so kurang skt lah kemeriahan nye...ape3 pun klu blh lain kali nak g lgi lah tambah3 sebab g tadi aku x leh mandi..huhuhuhu..bengang btol lah aku pnyer lah dah bayang3 kan yg indah3 jer..alih3 tak dapat gak..x per lain laki aku kan pasti kan aku dpat g sna lgi...:)

Yang sure bla tgok ore lain mandi manda sakit jer hati aku..huuhuhuh..so layan jer lah pic siang td..:)
jom ramai3 ambik gambr...



madam senah..tukang msak oi...:)



nie jer lah yang aku mampu...huhuh..yg sebelah 2 mmg tkot air..hahhhaha




ma melayan jer anak2 die nie..:)


tok bah mandi kalah anak cucu,...hehhe..:)

No comments:

Post a Comment