Sunday, October 17, 2010

SabtU aHad yanG bOrIng..:)





Hujung minggu yang memboring kan.Ape tak nye kat hostel nie da 5 ore jer.Bilik aku lak tinggal berdua jer.Ayu balik ipoh sambut birthday mak die.so tinggal lah aku dengan sue je.Masing2 lak kerje dok depan laptop jer.Tahap boring yang terlampau habis semua cter dalam laptop aku layan ,yang paling best cerita " mann" sampai nagis2..heheheh . Dah bengkak mata layan hindustan main lak game kat fb.Dah penat maen game dekat fb,tiba jumpa lak novel nampak cam best je, ape lagi layan novel lah palak. Pagi tadi bangun je tengok lak kipas tiba2 rasa plak rajin padahal sebab dah boring sangat tak da kerja nak buat kipas ni lak aku basuh bersih2 punye. Ish ish keje aku semalam memang aku rase macam dah nak gila sebab semua tue memang menyebabkan aku gila sampai sue pon tak nak layan . Cian sue dok dengan orang gila.heHeHe..

No comments:

Post a Comment