Sunday, October 10, 2010

We Run kL






Kali pertama dan terakhir lah aku rasa join program macam ni. Program yang mengabungkan dua negara mlysia dan SG.Kebanyakan yang join larian ini dari kolej2 ksiahatan dan juga orang ramai.Larian yang bermula di kLcc sejauh 5km bermula jam 7am berakhir 9.30am. Seawal jam 5am semua dah berkumpul di bawah hostel masing2.So paham2 lah yer pukul berape lagi bangun dari tido.Naik je bus sambung plak tido sampai sana..heheh..semua kaki tido.siap suruh pak cik drever off lampu gitu.Walaupun ni lah kali pertama aku join program macam nie so far enjoy lah.Macam tak percaya lak 5km berjaya aku tamatkan walaupun banyak berjalan dari berlari..hehhe..terima kasih kepada ayu izzati sebab sepanjang larian ini tak pernah tinggal kan aku,tambah2 bila aku dah penat tak mampu nak lari dah pun.ialah berjalan pun dah bakar lemak kan..??jalan pun bukan sebarang jalan sebab nya still boleh potong orang2 yang jalan macam nak shopping je.Maklum lah larian nie laluan nya ikut bukit bintang..dan kesan nya smapai sekarang satu badan nie sakit2..huhuhu..Senaman selama nie tak pernah nak buat,tiba2 pergi join pula larian ni.so ini lah kesan nye..Oleh itu lepas nie nampak nye kene lah sellalu bersenam kan.Untuk kesihatan kita gak.Walau apa pun aku enjoy sangat2 dengan program nie ..:)

No comments:

Post a Comment