Tuesday, January 11, 2011

Merapu..:)

pArT 1

Semua orang blh cakap pasal azam tahun baru tapi x semua ore menunaikan nye kan..hmmmm aku lah salah satu ore nye..so untuk tahun nie..insaallah aku ingin melengkapkan azam tahun lepas.skrg tutup buku lame buka buku baru..Perkara yang buruk untuk tahun lepas kita lupakan..perkara yang baik kt jadikan lagi sebagai dorongan.


pArT 2

Ape pun hari nie dah 11/1/11 hanya ada beberape bulan lagi untuk menamatkan study di sini. Dalam hati tak sabar2 lak nak habiskan study nie..Walaupun akan berpisah dgn kwan2 yang sporting dan gler2..Lepas nie semua kan bawa haluan masing2..Da yang akan mencari keje dekat kL da lak akan balik ker tempat masing2..Ape pun di mata semua kita berada kenangan kt semua tetap di hati.


pArT 3

Sekarang ngah posting kat msn…majlis sukan negeri perak..huhu..perak lagi..memang jodoh aku dgn perak lah nampak nye..nie Posting untuk semester 8..pejam celik pejam celik dua minggu lagi blk kL lak.so far dok sni best lah sebab boleh belajar pasal sains sukan lak dah tue cuti bnyak..hehehhe..yg nie yg best sebenarnye..Harap2 lepas nie biar lah dapat kL jer lah yer..penat nak packing barang…:(


No comments:

Post a Comment