Tuesday, December 28, 2010

tOday is my bday



tepat 28.12.2010 genap lah 23 tahun umur aku..ek muda ape lgi..tak ada aper yg special untuk bday tahun nie..mcm tahun2 sblum nie gak lah, family dan kawan2 wish. yang x than nak gelak si ayu izatti nie siap tggu berita kol 12 mlm sbb nak wiah bday kat aku tepat2,sepanjang aku knal die,berita 2 x da nye die tggu..ish..Adek manja lak..kol 10 lgi dah msg..tp msg 2 suruh aku bca kol 12..hehehe..nie lgi sore nak jdi ore pertama..tp nmpak nye semua kalah kat akak aku yg pertama lah sbb nye die call aku kol 5 ptg lgi wish bday..ek2..Tunang tersyg pun just 3G utk wish,dah 2 bkn ore pertama lak untuk tahun nie,kecewa yer..:( maklum lah tahun nie bday mase posting kat MSN iPoh..so x kan lah sidie tue nak mai sni kot,gila ape. Tapi yang sure hadiah nye dah daa smlm pun smpat lagi die tunjuk kat aku,(kotak die jer lah..sbb dah berbalut )x sabar lak nak balik kL mggu nie..:)syg tggu kita balik yer..:)

Yaallah ya tuhan ku moga dengan meningkat nye usia aku di tahun ini,aku menjadi anak yang soleh kepada ibubapa,adek yang baik kepada abg dan kakak, akak yang baik kepada adek2, aku menjadi tunang yang memahami kepada tunangku..aku menjadi insan yang tabah dalam semua keadaan ,aku Berjaya menamatkan pelajaran ini kerna ini lah impian ibu bapa ku dan impian ku jua…

No comments:

Post a Comment