Thursday, July 26, 2012

colek buah dengan nekbat

Alhamdulillah sedar tak sedar dah nak masuk seminggu kita umat islam berpuasa..
alhamduliilah aku still boleh berpuasa secara terus setakat hari nie,moga hari2
berikut nye aku still diberi kesihatan yang baik..
Puasa kali ini agak berlainan dari tahun sbelum ini apabila nafsu aku kepda mkanan
agak berkurangan..hari2 balik kerja singah pasar ramadan tapi alih2 balik kosong gak,
sebab nye tak tahu nak makan apa,sebenarnye apa yang nak makan ttak ada kat sini,


Colek kelate,.nie yang nak makan sangat,tapi kat sini bukan ada pun,last2 semalam beli je belimbing
makan dengan kicap je..

Nekbat,nie lagi satu aku nak makan sangat2..hari2 g pasar ramadan cari benda nie, tapi x pernah
jumpa lagi..waaaaa..:( percaya atau tidak sebenarnye aku tak pernah nak makan kuih nie,tp kali nie nak gak rase..x kira nmpak nye kene balik kelate cepat skt,nak kene g cari kat pasar ramadan sana,sure ada..hihi:)

p/s: sekarang menghitung hari nak balik kg je keje aku...cpt lah siang,cepat lah malam..aku mau pulang..:)

No comments:

Post a Comment