Thursday, November 25, 2010

sAyAnG vS cInTa

Apa beza sayang dan cinta..??Sejak akhir2 perkara nie selalu bermain di fikiran aku.Tambah2 bila tengok seorang kawan aku nie bercinta , cara die bercinta ada kala nak je aku ketuk kepala die.Apa tak nye cara lelaki tue layan kawan aku nie macam bukan orang bercinta je.Ntah lah..maybe tue cara dieorang bercinta kot.Tapi hati aku rasa lelaki tue hanya sayang jer kat die bukan nye cinta.Hmmm nie lah aku nak terang kan apa itu cinta dan sayang..(iKut kefahaman aku jer lah nie yer..)Banyak klu nak tulis tapi hanya ini yang larat.So mai lah kita pikir yang sekarang kita cinta or sayang kat GF or BF kita.HeHE:)

CINTA
Bila jumpa je hati kita kan berdebar2 .
SAYANG
Bila jumpa je hati kita akan gembira.

CINTA
Bila mata bertentang mata dengan orang yang kita cinta,kita akan kaku.
SAYANG
Bila mata bertentang mata dengan orang yang kita sayang,kita kan tersenyum je.

CINTA
Bila berjumpa dengan orang yang kita cinta lidah kelu untuk berkata2.
SAYANG
Bila berjumpa dengan orang yang kita sayang,lidah kita petah berkata2.

CINTA
Bila bersama dengan orang yang kita cinta,sehari rase kan sejam.
SAYANG
Bila bersama dengan orang yang kita sayang.Sejam pun tak kisah.

CINTA
Bila dengan orang yang kita cinta,kita ingin melindungi sidie.
SAYANG
Bila dengan orang yang kita sayang, kita akan memerhati je.

CINTA
Bila orang yang kita cinta sedih, kita pun akan turut sama sedih.
SAYANG
Bila orang yang kita sayang sedih ,kita akan membuat die gembira.

CINTA
Bila orang yang kita cinta ,setiap saat kita terkenang kan die.
SAYANG
Bila orang yang kita sayang ,bila bosan barulah kita ingat kat die.

CINTA
Bila untuk orang yang kita cinta, semua rela melakukan.
SAYANG
Bila untuk orang yang kita sayang , tak semua perkara kita rela melakukan.

CINTA
Bila bersama orang yang kita cinta , kita kan tersenyum hati gembira tak terkata.
SAYANG
Bila bersama orang yang kita sayang , kita hanya tersenyum.

p/S
Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita ? Karana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta ...

No comments:

Post a Comment