Monday, November 1, 2010

sEharian bersama my cyg

Dateing???dengan kata lain keluar sama2.Dengan orang tersayang dah lama aku tak lakukan. Bukan tak nak kuar tapi masing2 sibuk dengan hal sendiri.Si die sibuk dengan kerja, aku lak dengan posting. So memang dah lama kitaore tak habis kan masa bersama.Semalam kebetulan si die baru sampai dari kg aku lak memang cuti .kitaore ambik lah peluang nak kuar same. Bukan pi mane sangat mu.KLCC hala tuju kaki kami.Mau tak nak dekat kL nie tak tau nak gi mane dah. Semua tempat kami dah pernah pergi.Dah boring lak tue.
Aku lak tak tau lah agak nye lame tak kuar same2 dengan tunang tersayang nie semangat lak nak berjalan jer.Satu kLcc aku jelajah tak puas hati taman luar kLcc lak aku pusing sambil menunggu nak tengok wayang. Sampai orang sebelah aku nie dah tengok aku pelik jer ialah selalu aku lah manusia yang paling malas nak jalan2 nie.Muka lak selalu masam jer. Semalam muka senyum jer.
Perkara yang paling buat aku tergelak sampai mata2 kuar air apabila tunang tersyg aku nie bertanya sesuatu..baca dengan nada selamber yer 'bila last kita tengok wayang bersama" dengan bangga lak aku jawab "2 tahun lepas syg oii..". mula lah die gelak2..die ciap kata lagi teruk betul tunang aku tue..Ish2 die x sedar gak nye tunang aku 2 die lah..hahhahahaha...:)
Ape2 pun aku bahagia dengan kamu walaupun kita tengok wayang 2 tahun sekali..hehhe..Sebab kamu syg aku lebih dari segala nye..Terima kasih mohd anuwar..:)



No comments:

Post a Comment