Monday, November 29, 2010

KeNanGan DuLu

Dulu aku ada seorang kawan rapat.antara kawan2 aku yang lain memang aku paling rapat dengan die lah.Kira nye macam best friend . Kitaorg kawan baik sejak from 1 lagi.Memang aku dengan die satu kepala lah.Aku igat lagi masa from 4 die dapat pi belajar kat poli,pnye lah susah die nak cakap kat aku,last minute baru lah die cakap,sebab nye kiteorg pernah berjanji untuk ke sek lain lepas PMR tapi nak wak macam ne rezeki aku tetap kat sekolah lama.Walaupun from 4 n 5 kitaorg sekolah lain2, tapi tiap kali cuti bila die balik umah jer.aku lah ore pertama yang die cari,lepas tue surat lak x yah kira lah selang 2 mggu sekali sure da lah (maklum lah mase 2 aku x pakai hp lgi,ape lagi lah iT nie..mmg x knal lah..huhu..Kuno btol lah).Kita org memang bnyak berkongsi suka duka.Lepas SpM lak kitaorg dapat sambung stpm kat sekolah yang sama ,memang best lah..mane2 pi pun klu da aku adalah die.Sekali pandang macam kembar lak,..heheheh..perasan lak aku nie.Lepas STPM lak kitaorg mai kL cari keje sama2.Walau pun die dok dengan seorang lgi kawan aku sebab aku lak kene still dgn akak aku, maklum lah anak kasayangan cik awi dgn cik senah kan heheh

Asal cuti jer memang time untuk kita org berjalan2 lah..Habis satu kL nie aku dah pusing dengan die,keje memang untuk habis kan duet jer lah kita org nie.Mane kita org x pernah pi,tp tmpat yg selalu kitaorg lepak mid valley jer lah sebab nye dekat dengan umah senang lak nak g nye .Sampai kana be ipar aku pernah cakap kalau lah aku hilang ker x balik ker pi jer lah cari kat mid valley tue sure da je..hahaha..Tapi btol lah tue sebab nye aku igat setiap sudut lah kira nye mid 2..hehehe..Btol3 nie yer..

Tapi sekarang nie dah lain, aku dengan cara hidup aku ,die lak dengan cara hidup die. Semua nie mula berubah bila die kawen dan aku lak sambung study. Percaya ker tak sejak die kawen sampai sekarng die dah da ank aku x da jumpa die lagi..ntah2 anak die pun dah blh bjalan kan..(mastura2 nie ker kata nye kawan baik..) hmmm nak wak macam ne dah masing2 dok jauh,bila balik kg jer x pernah balik pada masa yang sama.Semua dah da komitment kat tmpat lain kan.Walau pe pun best gak klu blh ulang blk apa yang berlaku dulu2 yer, tapi aku tau itu mustahil sebab nye sekali kaki kita melangkah ker alam lain , mustahil untuk kita balik ker masa lampau.Namun percaya lah setiap kenangan tue sentiasa segar lah pikiran ku, terima kasih kerana pernah menjadi sebahagian dari aku..:)

No comments:

Post a Comment