Wednesday, December 1, 2010

kelegaan



Hari yang penuh berdebar2 sudah hilang bila aku dapat melihat sendiri result sem lepas. Alhamdullilah untuk sem lepas result nye memang aku tak harap kan sgat.Apa tak nye sebab masa presentation aku kene lak presen dgn lecturer mmg semua student knal lah dgn ketegasan dan soal jawap yg bnyak.Masa presentation ari tue pun aku kene teruk kot siap die paksa bdk2 klaz aku soal aku kot, x campur lgi dgn soalan die sendiri..yang mampu wak aku nak pitam dah kat depan 2.huh klu presentation dalam bhsa melayu x per lah gak ,nie x semua dalm ore puteh..huhu..


Untuk next posting ,Nampak nye aku kene usaha lebih lagi lah sebab nye lepas nie x da OSPE lak. Yang nie mmg tahap nak mati dah lah aku rase nnt.Apa tak nye semua oral jer tnya lepas 2 jawap terus.Klu kene wak assgment wak jer lah kat s2 gak..huhuhu..tkot oi..klu dok piker gak. (Tak per lpas nie kene ganda kan usaha lgi yer mastura..).iye lah 2..masa nie jer semangat berkobar2 pun..

Apa2 pun skarg aku dah lega.Syukur sangat2 dapat gak aku merasa 4.oo sepanjang study nie.:)Moga2 result lepas nie making elok.:)




No comments:

Post a Comment